جایی در میان خوک ها... .

چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و به چیزهای زیبا عشق بورزم .

جایی در میان خوک ها... .

چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و به چیزهای زیبا عشق بورزم .

ریچارد رایت مرد ...

"ریچارد رایت از اعضای گروه ینک فلوید در گذشت..."

جمله بالا تیتر اغلب خبرگزاری های خارجی بود. 

لعنتی، لعنتی...   

این همه ننوشتم و حالا که ریچارد مُرده...  

یادمه سرطان داشت...

15 سپتامبر تو 65 سالگی، شاید ۷،8 ساعت پیش... 

یاد آلبوم Broken China از سولوهای خودش... 

ترانه Satellite که عشقمه...

خوبه شمارش معکوس شروع شده... 

البته با مرگ "سید برت" شروع شده بود...

اول سید، حالا هم ریچارد، 

نفر بعدی کی می تونه باشه؟

شمارش معکوس واسه محروم شدن ما از یسری آدم افسانه ای...

Wearing the inside out.... 

بند اولش رو ریچارد میخوند، با اون صدای عجیب اش  ... 

دارم به همه اس ام می دم، 

اول به بهروز زنگ زدم، مُرد... حالا به علی... 

لعنتی ...

از شرکت می خوام بزنم بیرون و یه کم را برم... .   

 

 

 

تازه اضافه شده: 

 

گیلمور رو سایت اش یه جور پیام تسلیت یا بهتر بگم یه یادداشت نوشته، تیکه هایی اش رو بفارسی نوشتم:

... 

هیچکس جایگزین او نمی شود... 

اون دوست من،  همدم و شریک موسیقایی من بود... 

نجیب بود و فروتن... 

صدای با روح و زنده ای داشت... 

احساساتم رو با لغت نمی تونم بیان کنم... 

من دوستش داشتم....