جایی در میان خوک ها... .

چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و به چیزهای زیبا عشق بورزم .

جایی در میان خوک ها... .

چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و به چیزهای زیبا عشق بورزم .

من کات نمی دهم پس هستم ... درحاشیه جشنواره فیلم کوتاه تهران

 درحاشیه بیست و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

 

 علی هم برنده نشد...

 

دانشگاه نمی رم . فقط سرکاریاجشنوراره فیلم کوتاه تهران ،

افتضاح ...

بیشتربا علی ملاقلی پوروامیرقادری و باقی بچه هاییم ...

یکی از بچه ها در پاسخ تهماسب صلح جو حرف قشنگی زد گفت : اگه تو نگاه اول جشنواره های ایران پر جمعیت تر به چشم میان به خاطر اینه که هممون همین هستیم ، تقریبا همه همدیگرو به قیافه می شناسیم اگه فجر باشه همین هستیم اگه تئاتر باشه همین هستیم و ...

 

واین ... ول کن بابا حالا گفتم (تریپ اعتراض) ...

 

فیلما هم که ... پلان های بلند ، کات های بی موقع ، ریتم کند ، دوربین روی دست ... ، پلان سکانس در اندازه یه فیلم ...

همه آوانگارد ...

 

انصافا "ادامه ی بن بست " علی ملاقلی پور کارگردانی بی نقصی داشت ولی داستان نه ... .

خودش پسر آقا و مهمتر اینکه رفیق خوبیه .

سر وقت حوصله داشتم کامل می نویسم .

من طی الارض می کنم پس هستم ...

روزایی که خستم و داغون مثله امروز ...

بخصوص که تو مترو هم بودم، وفتی سوار می شم  چشامو می بندم و موقع پیاده شدن اونارو باز می کنم ...

وقتی می بینم کجام ، اونوقت به خودم می گم :

هی پسر من طی الارض می کنم پس هستم ...

زندگی ادامه داره ...

راستی آهنگ BEST FRIEND MONEY CAN BUY  ...

از TIAMAT عالیه ، علی منو یادش انداخت .

آلبوم سال ۹۷ تیامت شاهکاره ...

راجبش می نویسم .