جایی در میان خوک ها... .

چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و به چیزهای زیبا عشق بورزم .

جایی در میان خوک ها... .

چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و به چیزهای زیبا عشق بورزم .

من طی الارض می کنم پس هستم ...

روزایی که خستم و داغون مثله امروز ...

بخصوص که تو مترو هم بودم، وفتی سوار می شم  چشامو می بندم و موقع پیاده شدن اونارو باز می کنم ...

وقتی می بینم کجام ، اونوقت به خودم می گم :

هی پسر من طی الارض می کنم پس هستم ...

زندگی ادامه داره ...

راستی آهنگ BEST FRIEND MONEY CAN BUY  ...

از TIAMAT عالیه ، علی منو یادش انداخت .

آلبوم سال ۹۷ تیامت شاهکاره ...

راجبش می نویسم .

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد زاهدی یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 http://ahmadzahedi.blog.com

از دیدگاه‌هیت خوشم می‌آید
موفق باشی
علی‌الخصوص درمورد پازولینی که جداْ دوستش می‌دارم

پازولینی یه غلامت سوال برام .
ابهامی برامنداره اما ...
شاعر ... فیلمساز...
بحث را بنداز پایتم .

ساهاک پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:22 http://sahak128.blogfa.ir

اینجا رو دوست دارم .
تازه پیداش کردم .

منم همین طور که یه دوست جدید پیدا کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد